KBMax versterkt leiderschapsteam door Joel Trammell te benoemen tot uitvoerend voorzitter

deel dit artikel

KBMax, een next-gen CPQ-oplossing met interactieve visualisatie en CAD-automatisering, kondigt vandaag de toevoeging aan van: Joel Trammel aan zijn raad van bestuur en leiderschapsteam als uitvoerend voorzitter.

Trammell is de CEO en oprichter van Khorus Software, een platform voor CEO's om sterkere, meer voorspelbare resultaten te leveren. Zijn vorige leiderschap als CEO resulteerde in succesvolle overnames van negen cijfers door twee Fortune 500-bedrijven. Hij diende ook als voorzitter van de raad van bestuur van de Austin Technology Council. Als uitvoerend voorzitter bij KBMax zal Joel KBMax naar een hoger niveau helpen tillen en het bedrijf in staat stellen om fabrikanten te blijven helpen bij hun digitale transformatie.

“We zijn verheugd om te verwelkomen Joel Trammel aan het KBMax-leidingsteam,” zei Bill Culwell, voorzitter van KBMax. "Hij brengt jarenlange leidinggevende ervaring naar de tafel die KBMax zal positioneren om de verkoop- en koopervaring voor fabrikanten te verbeteren en hen in staat te stellen zich aan te passen aan het veranderende technologielandschap in alle sectoren."

Naast het vervullen van verschillende leiderschapsrollen in de Austin technische ruimte, Trammell is ook een ervaren auteur. Hij schreef een boek voor huidige en aspirant-CEO's genaamd "The CEO Tightrope" en deelt leiderschapsadvies op zijn blog, The American CEO. In 2006 werd Trammell onderscheiden met Ernst and Young's "Entrepreneur of the Year" voor de Central Texas Region en Austin Business Journal's "Private Company Executive of the Year" award.

"De afgelopen tien jaar heeft KBMax innovatie gestimuleerd en fabrikanten in staat gesteld om meer klantgerichte koopervaringen te creëren", aldus Joel Trammel. "Ik kijk ernaar uit om met het KBMax-team samen te werken aan verdere vooruitgang in de CPQ-ruimte en om KBMax te helpen naar nieuwe hoogten te stijgen."

Over KBMax
KBMax herdefinieert CPQ en B2B e-commerce voor fabrikanten wereldwijd. Hun productconfigurator kan omgaan met complexe bedrijfsregels, visualisatie, realtime prijzen, CAD-automatisering en website-inbedding. Deze end-to-end oplossing resulteert in een geweldige koopervaring, een snellere verkoopcyclus en meer efficiënt productieproces. Ga voor meer informatie naar kbmax.com.

Geplaatst in:
Abonneren

Schrijf u in op onze nieuwsbrief

nl_NLDutch