KBMax landt in de Inc 5000 voor 2019

deel dit artikel

De Inc. 5000-lijst van 2019 bevatte een verbazingwekkende 100 in Austin gevestigde bedrijven, waaronder drie bedrijven in de top 100. Ter vergelijking: 65 bedrijven uit Silicon Valley haalden de 2019 Inc. 5000, volgens Silicon Valley Business Journal, en 102 bedrijven uit de San Francisco Bay Area maakte de cut, volgens de San Francisco Business Times.

De prestigieuze lijst omvatte KBMax voor het tweede jaar op rij, ranking nr. 1220, een 70% sprong in ranking vanaf 2018. De groei en vooruitgang van KBMax op de markt voor verkoopautomatiseringssoftware droegen bij aan de indrukwekkende sprong in rang van het bedrijf. KBMax is vereerd om te worden vermeld naast andere huishoudelijke Austin-namen zoals Cece's Veggie Co, Sky Marketing Corp. en SupportNinja.

"Onze tweede opeenvolgende verschijning in de Inc. 5000 is een enorme eer en een geweldige weerspiegeling van alles wat we de afgelopen jaren voor onze klanten hebben bereikt", zei Kevin Bennett, CTO en oprichter van KBMax. “We kijken uit naar wat komen gaat en kijken ernaar uit om onze visuele CPQ en productconfiguratorsoftware naar nieuwe industrieën, terwijl we doorgaan met het verbeteren van de B2B-klantervaring.”

Voor een volledige lijst van bedrijven in Austin en omgeving die zijn opgenomen in de Inc. 5000, zie de tabel in de Austin Business Journal.

Geplaatst in:
Abonneren

Schrijf u in op onze nieuwsbrief

nl_NLDutch